Lista aktualności
NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA POLANÓW OGŁASZA NABÓR WEWNĘTRZNY NA STANOWISKO PRACY: SPECJALISTA LUB REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Na podstawie Zarządzenia nr18 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych
w Szczecinku z dnia 19.06.2020 r. w sprawie zasad naboru na wolne stanowiska pracy
w biurze i w jednostkach organizacyjnych nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję
Lasów Państwowych w Szczecinku (DO.1101.15.2020).
NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA POLANÓW
OGŁASZA NABÓR WEWNĘTRZNY
NA STANOWISKO PRACY:
SPECJALISTA LUB REFERENT
DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
I. Organizator naboru:
Nadleśnictwo Polanów (RDLP Szczecinek)
ul. Klonowa 12, 76-010 Polanów tel. 94 318 82 37
e-mail: polanow@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej: www.polanow.szczecinek.lasy.gov.pl
II. Adresaci naboru:
W naborze mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy aktualnie zatrudnieni w PGL LP oraz
osoby, z którymi pracodawca PGL LP rozwiązał stosunek pracy po dniu 2 kwietnia 2020 roku,
w związku z wytycznymi dotyczącymi spójnej polityki kadrowej.
III. Wymagania obligatoryjne:
● wykształcenie co najmniej średnie, staż pracy minimum 1 rok,
● dobra znajomość obsługi komputera,
IV. Wymagania dodatkowe (preferowane):
● doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
● znajomość Systemów Informatycznych Lasów Państwowych,
● posiadanie prawa jazdy (kategoria B),
● doświadczenie w wykonywaniu obsługi maszyn i urządzeń biurowych,
● umiejętność dobrej organizacji pracy,
● łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole,
● uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, wysokie zaangażowanie w pracę,
dyspozycyjność.
V. Zakres czynności:
w szczególności:
● prowadzi ewidencje środków trwałych i wyposażenia, łącznie z rejestracją
w SILP, z zachowaniem obowiązujących przepisów. Sporządza protokoły przekazania,
wyceny, likwidacji środków trwałych i wyposażenia,
● współuczestniczy w procesie naliczania amortyzacji w SILP współdziałając
z Działem Finansowo-Księgowym,
● wypisuje dowody „OT”, „LT”, oraz dokonuje prawidłowej kwalifikacji kosztów
na odpowiednie pozycje planu i numery inwentarzowe,
● sporządza i rozlicza arkusze inwentaryzacji magazynu głównego, środków
trwałych, wyposażenia,
● prowadzi kartoteki sortów mundurowych i BHP z przestrzeganiem okresów używalności
i prawidłowości wykorzystania przysługującej punktacji,
● organizuje zaopatrzenie i gospodarkę sortami mundurowymi i BHP. Dokonuje rozliczeń
pracowników z odzieży ochronnej i umundurowania,
● uczestniczy w przygotowaniu przetargów i nadzoruje dostawy odzieży BHP, sortów
mundurowych, w porozumieniu z Sekretarzem. Odpowiada za terminowe zaopatrzenie
w w/w materiały magazynowe,
● przygotowuje przetargi i nadzoruje dostawy środków czystości i inne. Odpowiada
za terminowe zaopatrzenie w w/w materiały magazynowe,
● sprawuje nadzór nad gospodarką magazynową,
● opisuje faktury, rachunki dotyczące eksploatacji obiektów inwentarzowych rzetelnie
kwalifikując koszty na pozycje planu i nr inwentarzowe z podaniem czynności lub artykułu
i grupy artykułów,
● przygotowuje materiały i współuczestniczy w pracach z zakresu gospodarki mieszkaniowej
Nadleśnictwa,
● bada rynek i wskazuje źródła zaopatrzenia w usługi, materiały budowlane i inne,
kupowane za pośrednictwem Działu Administracyjno-Gospodarczego z
zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów,
● wykonywanie innych poleceń przełożonego (sekretarza nadleśnictwa).
VI. Oferowane warunki pracy:
1. praca biurowa i terenowa,
2. stabilne zatrudnienie,
3. pełny wymiar czasu pracy.
VII. Wymagane dokumenty:
● List motywacyjny – opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem ze wskazaniem danych
kontaktowych, np. nr telefonu, adres e-mail
● Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP (zał. nr 1),
● Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Polanów (zał. nr 2),
● kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań i kwalifikacji,
Kopie dokumentów powinny być potwierdzone własnoręcznych podpisem z adnotacją „za
zgodność z oryginałem”.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Ofertę wraz z dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na
stanowisko; SPECJALISTA LUB REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH” w
terminie ostatecznym do dnia 11 kwietnia 2022 roku osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa
Polanów, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00 lub przesłać pocztą
tradycyjną, kurierem na adres: Nadleśnictwo Polanów, ul. Klonowa 12, 76-010 Polanów.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną, decyduje data wpływu do sekretariatu
Nadleśnictwa. Dokumenty aplikacyjne dostarczone/przesłane do Nadleśnictwa po terminie
wskazanym jako ostateczny, nie będą podlegały procedurze naboru.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, a załączone dokumenty
zostaną usunięte.
IX. Postępowanie kwalifikacyjne realizowane będzie w dwóch etapach:
● Wstępny wybór ofert kandydatów, spełniających wymagania formalne,
● Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w pierwszym etapie (powiadomienie
za pomocą danych kontaktowych wskazanych przez kandydata).
Nadleśnictwo Polanów zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, którzy
zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną oraz prawo powiadomienia wyłącznie
wybranego kandydata o podjętej decyzji w sprawie zatrudnienia, bez podania uzasadnienia
wyboru pozostałym kandydatom naboru.
X. Informacje dodatkowe:
● Nadleśnictwo Polanów:
- nie zwraca kosztów związanych z naborem,
- nie zapewnia mieszkania służbowego,
- zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny,
- po zakończeniu naboru, oferty odrzucone i te , które wpłynęły po terminie wskazanym jako
ostateczny, będzie można odebrać osobiście. Oferty odrzucone i nieodebrane, po upływie
14 dni od zakończenia naboru zostaną zniszczone komisyjnie.
- kontakt w sprawie naboru – specjalista ds. pracowniczych tel. 94/31 88 237
lub 94/34 89 702 oraz IP 11 24 131.